Rezultātu nav!

Pirkšanas noteikumi

 Pasūtījums un maksājums

  Ievietojiet pirkumus grozā.
  Norādiet precīzu preču piegādes adresi, pasta indeksu un kontaktpersonu, kā arī telefonu.
  Mūsu uzņēmums uzsāk sūtījuma sagatavošanu tikai saņemot pilnu pasūtījuma apmaksu Pārdevēja bankas kontā.
  PVN Faktūrrēķinu iesniedzam Pircējam pieprasot.

Piegādes nosacījumi

Bezmaksas preču izņemšana mūsu salonā: Ādas estētika, kopšana

Rūpniecības iela 11 – 33, LV-1010, Rīga, LATVIJA

Preces rezervējam un uzglabājam 14 kalendārās dienas. Neizņemot preces norādītājā laikā, pasūtījums tiek anulēts, bet līdzekļi tiek atgriezti pircējam.

Jūsu pasūtījums tiks piegādāts 1-2 darba dienu laikā uz pakomātu par 5,00 € vai uz Jūsu norādīto adresi Latvijā par 6,00 €. Tomēr lielā pasūtījumu daudzuma dēļ, piegādes var kavēties līdz pat vienai nedēļai vai ilgāk.
Ātro piegādi veicam caur Omniva. Saglabājam tiesības mainīt kurjeru sabiedrību bez brīdinājuma.

Atgriešanas nosacījumi

Pircējam nav tiesību atgriezt šādas preces:

    kvalitatīvus uztura bagātinātājus;
    kvalitatīvas preces, kuras Pircējs ir izmantojis, sabojājis, saplēsis to iepakojumu vai citu Pircēja veikto darbību dēļ preces ir zaudējušas tirgošanas izskatu, kā arī nepilnas komplektācijas preces.
    citas preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt vadoties pēc spēkā esošiem normatīvajiem aktiem.

Preces uzskatāmas par kvalitatīvām, ja nav beidzies preču derīguma termiņš, preču sastāvā nav ar normatīvajiem aktiem aizliegtu sastāvdaļu, neatbilstošu uzglabāšanas apstākļu dēļ līdz preču nodošanai Pircējam nav mainījusies preču konsistence vai citas būtiskas īpašības, preces nav sabojātas mehāniski, nav saplēst to iepakojums vai nav citu preču kvalitātes trūkumu.

Vēloties izmantot tiesības atgriezt preces, Pircējam par attiekšanos no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ir: ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nodošanas Pircējam dienas jāinformē Pārdevēju par atteikšanos no līguma pa viņa elektroniskā pasta adresi: info@prosotu.com, iesniedzot atteikšanās no līguma lūgumu brīvā formā; un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pārdevēja informēšanas par atteikšanos no līguma dienas, jānodod Pārdevējam, norādītajā adresē, preces kopā ar preču pirkšanas PVN faktūrrēķinu.

Atgriežamām vai maināmām kvalitatīvajām precēm ir jābūt nesabojātām, tās nedrīkst būs zaudējušas tirgošanas izskatu (nav noņemtas un saplēstas etiķetes, nav noplēstas aizsargplēves u. c.) un tās nedrīkst būt lietotas. Preces ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs tās saņēma, obligāti ir jāiesniedz preces iegādāšanās dokuments – PVN faktūrrēķins. Ja prece nav pilnā komplektācijā, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces, tās nemainīt un neatgriezt par preci Pircēja samaksāto naudu.

Kur atgriezt preces?

Preces atgriežamas adresē:

Odos Estetikos Klinika,

PC Panorama, Saltoniškių 9, LT08105, Viļņa, Lietuva.

Kā tiks atgriezta par precēm samaksātā nauda?

Ja par precēm tika veikti norēķini skaidrā naudā preces izņemot Ādas Estētikas Klīnikā, pircēja par precēm samaksātā summa atgriežama skaidrā naudā preču atgriešanas brīdī.

Ja par iegādātajām precēm tika veikti norēķini caur interneta bankas sistēmu vai ar priekšapmaksas bankas pārskaitījumu, par precēm samaksātā summa atgriežama 14 dienu laikā no preču atgriešanas dienas maksātāja bankas kontā.

MyDermaShop izmanto četrus galvenos sīkfailu veidus.

Turpinot pārlūkošanu, Jūs piekrītat nepieciešamajām sīkdatnēm. Varat arī piekrist citu sīkdatņu izmantošanai. Detalizēta informācija par sīkdatnēm un to izmantošanas kārtību mūsu

Privātuma politikā.